Olympiska spelen till Älmhult?

Nääää det är ju föga troligt :-)
Men färgerna som ingår i ringarna är de färger jag nog tänker ha som accentfärg i barnens rum. Vita väggar och klara starka färger på prylar. Kanske inte så mycket svart..men lite svart blir det ju alltid :-)
Här är lite saker som jag skulle vilja ha!
Ps klocka från IKEA
Olika förvaringar från Lego
Rullgardin monster från Mairo (bild från frapp)
Väggförvaring från Maze
En eller två string pocket hyllor
tavla barntavlor.se
~~~~~~
Det var lite saker jag skulle tänka mig. Tavlan i slutet tycker jag är helt bedårande. Har snart klickat hem en sån om jag orkar resa mig upp och hämta mitt visa kort :)
Fick ett presentkort på barntavlor.se av bästaste vännen Sara (med bloggen thaison - en vardag även i Thailand) och blev som sagt frälst i denna. Dom hade massor annat fint oxå, bland annat namntavlor men jag nöjer mig med den här så länge iallfall.
~~~~~~~
Nu tror jag snart barnen börjar vakna till liv. Iallafall Elsa som snart borde vilja ha käk. Det har varit en härlig förmiddag. Jag har hunnit städa lite, tvätta, pumpa ut käk, gått långpromenad och nu sitter jag mätt och belåten efter lunchen och slösurfar lite. Barnen ligger och snuffsar i vagnen, smidigt och ha dom där dagtid för då kan man bara rulla lite ifall dom håller på att vakna :)  Undra hur många timmar jag kommer stå och dra vagnen fram och tillbaks inomhus, men dt är jag väl förmodligen inte ensam om att göra :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Uggletavlorna är verkligen helt underbara!

2011-12-13 @ 09:38:01
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Frida

Skönt när man hinner fixa lite.



Ha en trevlig lucia med dina fina små

2011-12-13 @ 12:55:04
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Hanna - whiterainbow

Åh jag gillar färgerna och tänket:-) tror de kommer bli kanon fint!

2011-12-13 @ 20:56:46
URL: http://Whiterainbow.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0