Ny matplats!

Ja vi har en ny "matplats", fast kanske inte en sådan matplats ni tänker på :)
Vi har helt enkelt masat ut vår gamla SUPERSKÖNA tomelilla fotölj från IKEA till köket och ställt den jämte kaminen. Den är väl lite stor för att stå där egentligen men det är sååååååååå skönt att sitta jämte kaminen och mata kidsen. Sen sitter man väldans bra och får gått stöd av armstöden. ME LIKE!
~~~~~~
Klockan har nu passerat 23:30 och jag sitter och reflekterar lite över vad jag gjort idag, och vad som är kvar att göra inför julen. Det mesta är klart men lilla toan uppe ska städas klart och sen ska det pyntas och julgranen är ännu inte klar. Ev ska jag med göra chokladkola imorgon även ifall jag sagt att jag prioriterat bort godiset.
Imorgon kommer syster yster med familj och jag längtar så. Nu ska jag nog försöka sova lite. Har jag tur så sover barnen till fem-snåret.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sarq

Så mysigt det blev med fotöljen bredvid kaminen, kan tänka mig att det är ett perfekt ställe att mäta barnen på.



Kram

2011-12-22 @ 09:15:36
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh.... flashbacks, jag matade också alltid mina barn i våra Tomelilla-fåtöljer. De är superbra för det ändamålet! Dock hade jag inte förmånen att ha en kamin så nära.... Hoppas att allt är bra! Kram Jessica (waln)

2011-12-26 @ 21:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0