Frossa gånger två

Hej Vänner!
Den senaste tiden har jag frossat ohyggligt när det gåller 2 olika saker.
1. Kläder till barnen
2. Onyttigheter
Det msåte få ett stopp, båda 2, framför allt det sista! Jag vågar inte ens skriva hur mycket kakor, glass, godis och annat som jag stoppar i mig varje dag! Från början när jag hade mycket mjölk att pumpa ut så gick jag ändå ner i vikt..men nu när mjölken börjar sina så börjar jag lägga på mig så nu är det dax att ta mig i kragen!
Snart även dax att börja träna! Som jag längtar. Jogging får nog vänta ett tag till. Får nog bli powerwalk och stavgång i början. Och så besök på gymmet såklart!
~~~~~~~~~~
När det gäller shopping till barnen så har jag oxå frossat som tusan. Har varit iväg i Växjö ett par gånger och så en tripp till väla och alla gånger har jag kommit hem smockad med kläder. Och sen finns ju internet. Igår kom denna laddning från Polarn
Det är 4 bodys, 5 par tajts och 2 klänningar (tror jag). Egentligen är jag inget superfan av polarn. Tycker deras priser är lite för höga när man ska handla till två. Tja även ifall man bara ska handla till 1. Men gillar randigt och klara färger så det fick bli en laddning. Till råga på allt köpte jag lite till i Väla
Då blev det visserligen "bara" 4 tajts och en klänning, men ändå.
Min kära make tycker inte vi behöver mer just nu och han kanske har rätt. Men jag har handlat både56, 62 och 68. Det går ju så himla mycket kläder. Iallfall till Harry som kräks ner allt han har!
Dessutom har jag handlat ännu mer från Åhlens. Kappahl, Lindex och H&M har det blivit lite mindre. Så mina barn behöver inte "gå" nakna de närmsta månaderna :)
Nu ska jag fixa lite käk till mig och maken. Det blir inbakad kassler till lunch!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Måste vara jätte roligt att handla både flickigt och pojkigt i bebis storlekar =)

2011-12-30 @ 16:37:22
Postat av: Sara

Vilka fina kläder du har köpt, jag tycker också att pop är dyra men snygga ;)



Gott nytt år till er!

2011-12-30 @ 19:30:25
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vet precis hur det är att frossa i kläder. POP, MOLO, Katving, villervalla och mycket mycket mer... Det finns inget stopp liksom =) haha



God fortsättning

2012-01-02 @ 13:44:44
URL: http://linkansfru.blogg.se/
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Jag hittade bara en body till Vilmer på POP på Väla. Fast han drar ju lite större storlekar, och det var SÅ utsorterat...

2012-01-02 @ 21:51:30
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0