Hemma bäst!

Skönt att vara hemma igen. Vädret är ju äntligen sommarväder och det är skönt även ifall man jobbar igen.
Jag jobbar ju bara 4 timmar, sen fixar jag ju inte att sitta i solen utan mina tupplurar intar jag i skuggan :)
TÄnkte visa lite bilder från vårt fina hotellrum. Det var läckert!
Sängen var så himla skön...för att inte tala om kuddarna. Vi hade 3 var att välja mellan..och om dom inte passade fanns det mer i "lådan" framför sängen :-) Sover som en kratta nu för tiden, men en natt lyckades jag faktiskt sova hela natten och det har jag inte gjort på lääääääänge.
2 svanen fotöljer a la Arne Jacobsen fanns oxå i rummet.
Badkaret och hanfatet var lixsom i sovrummet. Gick att skärma av med draperi. På lördagskvällen tog jag mig ett dopp samtidigt som jag tittade på tv. Mycket lyxigt och skönt :-)
Handfaten kanske inte helt föll mig i smaken, formen ja, färgen njae.
Mosaiken i badrumsdelen var dock skimrande och läcker. Skulle aldrig vilja ha den hemma hos mig, men den livade upp hotellrummet fint :)
En klassisk "åskboll" stod utanför vår dörr. Har aldrig suttit i en förr och den var riktigt bekväm. För en sisådär 60.000 tror jag en sådan kan bli din :)
Hotellkonsten var helt klart snäppet roligare än på andra hotell. Den här hängde oxå utanför vår dörr.
Sista bilden...I foajén "trängdes" 2 Ägget. Oxå dom skönare än jag trodde :)
Tja det var alla bilder jag tog. Nu kom min make hem så nu ska jag vara lite social.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Välkommen hem!

Ni verkar ha bott riktigt fint, härligt att du fick sova en natt bra i alla fall.



Blev det nån shopping då?

2011-08-02 @ 09:28:32
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, det ser superfint och lyxigt ut! Kan tänka mig att ni hade det bra! :)

2011-08-02 @ 20:25:21
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0