Färdmedel...

Nä vi har inte köpt någon ny bil ännu. Det kommer tids nog.
Däremot har vi köpt lite färdmedel till bebisarna. En vagn är ÄNTLIGEN beställd. Nu hoppas vi den anländer innan
Roffe och Raffe kommer ut, men det löser väl sig alltid.
Det blev iallfall en svart urban jungle. Känner mig nöjd med mitt val :-) Det enda enda som är lite negativt är att man inte kan ha barnen vända mot sig när dom börjar sitta. Men om jag inte trivs med det får vi väl byta vagn då. Urban är den enda som har EN STOR liggdel och det ville jag ha så pluttarna kan ligga tillsammans.
stoooor liggdel
Bilder lånade av jollyroom
~~~~~~~
Vi passade även på att köpa 2 babyskydd. Vi hade först tänkt hitta begagnat men vi orkade inte leta på blocket, så vi slog till när vi ändå köpte barnvagn. Vi valde mellan Brio Primo och en Acta Graco (eller vad dom nu heter)
Och det slutade med att det blev 2 svarta Brio Primo ink bas. Den kändes helt enkelt lite smidigare än Acta Graco som hade en ganska vid och otymplig suflett. Och vi ska ju bära 2 så då fick det bli Brio.
~~~~~~~
Det var väl veckans inköp det. Annars så tassar jag så smått in i vecka 30. Igår var det dax för TUL och Roffe och Raffe växer som dom ska, vilket känns himla skönt att veta. Då kan jag andas ut i en dag eller två innan jag börjar oroa mig igen :-)
~~~~~~~~
Nu ska jag baka ett par blåbärspajer och frysa in. Har på känn att EFTER pluttarna tittat ut så kan det bli lite besök och då kan det ju va bra att ha lite i frysen och plocka fram.
Ps. Kolla in campadre, dom har supersöta krokar från Maze. Hade jag vetat hur framtida barnrummet ska se ut hade jag slagit till direkt, även ifall priserna kanske inte var så himla mycket nedsatta :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin vagn ni har beställt!



Jag var in och kikade på camprade tidigare idag, men tyckte som dig att de skulle ha sänkt priset lite mer...

2011-08-19 @ 20:54:02
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Dessi [Home and desire]

Vi har också en svart Brio Primo och är nöjda med den! Dock börjar det bli tungt att bära honom nu, han väger redan 7,5 kg...

2011-08-20 @ 10:15:36
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sofia

Vi hade en Urban jungle syskonvagn och var supernöjd med den!!!! Såå himla lättsvängd och helt underbar!! =)

2011-08-25 @ 22:56:29
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0