Vilken tur att mannen jobbar över!

Idag efter jobbet åkte jag direkt och hämtade ut paketet från HM.
Damen som skulle hämta paketet åt mig sa att det står på lagret för det var så stort. Jag tänkte
inte så mycket på det utan stod snällt och väntade.
När hon kom ut med paketet var det första jag tänkte.
OJ vilken tur att Marcus skulle jobba över idag så jag kan smuggla in paketet :-)
Kuddarna jag beställde måste ta VÄLDIGT stor plats. Tror att det här är mitt
största paket från HM genom tiderna. Hmmm undra hur jag ska fira det? Genom att beställa lite från Laredoute?
Jaaa så får det nog bli :-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter ju skitskojj me så stora paket:) Ser fram emot att se vad de e för kuddar! Ha det bra, kram emma

2010-11-10 @ 19:07:42
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: isa

hahaha sikken tur att han jobbade. Du kommer bli så nöjd med pläden. Fick min vita i förrgår och ella äslkar den mer en jag. mamma mjuk mamma krama. Så din hund kommer lägga beslag på din direkt!!



Ska bli så kul att få se alla textiler ta massa bilder :) Kram

2010-11-10 @ 22:43:32
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0