Väntar på maken..

Sitter här i soffan och väntar på min man. Vill verkligen att han ska komma hem från jobbet NU. Okej, inte för att jag typ saknar honom så himla enormt, utan för att jag inte får igång tv:n :-)
Tills han kommer hem så får jag surfa lite istället. På danskdesign kan man ju hitta hur mycket snyggt som helst...i olika prisklasser. Dom här muggarna från Bodum tillhör väl dom lite mer billigare varorna. Till råga på allt säljs dom tlll nedsatt pris. Gillar dom gråa mest men dom finns i massor av härliga färger!
Nu tror jag att jag ska kika in på HM och beställa lite kläder och kanske en filt som jag spanat in, osis att tv:n inte funkar :-)

Kommentarer
Postat av: isa

Ap coola!!! DIggar dem jätte mycket. Önskar än en gång att man var ekonomiskt oberoende!!! kram

2010-11-06 @ 23:56:44
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0