TisdagsTema v45 - Köksinredningar

Köket här hemma är ett av mina favoritrum. Här tillbringas mest tid helt klart!
För 5 år sen ungefär gjorde vi om hela köket. Sen dess har vi målat om väggarna och
satt upp en fondvägg, annars är det sig likt :)
I samma veva som vi renoverade satte vi även in en kamin i köket och DEN får
den här veckan representera köksinredningar som är veckans tisdagstema hos fabriken
Som vanligt ber jag ursäkt om kvalitén å bilden, tomten MÅSTE komma med
en systemkamera modell enkel, eller stämmer jag julen :-)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint Fint!

Inget "avis" jag blir ;)

Här har jag länge gått med "köksdrömmar"

Men den som väntar på något gott ......

kramis

2010-11-10 @ 06:01:07
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Jonas

Hoppas du fick systemkameran. Tomten brukar vara snäll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0