På bättringsväg

Idag har jag för första gången varit på besök hos en naprapat. Det gick bra, lite ont men inte så farligt.
Jag var sned i ryggen för min ena höftkul (tror jag det var) var tryckt framåt så hon gängade lixsom tillbaks
den tillsammans med den andra höftkulan (eller nått sånt). Har fortfarande ont men det skulle gå över enligt henne,
OCH förhoppningsvis blir mitt knä/underben oxå bättre eftersom det kan vara ett följdfel av ryggen så att säga.
Vi får hoppas detta :)
~~~~~~
Och nu över till något helt annat. I Ullared i fredags gjorde jag ju några små inköp.
Här är nog det jag är mest nöjd med. En ny vedkorg :-)
För 199 kr blev den min. Tyckte det var ett riktigt fynd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vedkorgen var riktigt fin! Hoppas du blir bättre efter besöket hos naprapaten.



Titta gärna in på min blogg, jag har lagt ut en tävling idag : )

2010-11-16 @ 21:05:10
Postat av: isa

Vilket kap!!! Jobbigt med alla smärtor, med ryggen, knät och allt hoppas du blir bättre fort. kram

2010-11-17 @ 21:24:50
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Therése

Hoppas det kommer kännas bättre nu då ;-)



Håller med dig...vedkorgen är jättesnygg, såg den när jag var där sist men har ju tyvärr inte nån användning för en sån!

Kram!

2010-11-17 @ 23:57:04
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/
Postat av: pysseliten

wow viklet fynd jag gav 400 för min ;( Fint det vart med fönsterbädorna .

2010-11-20 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0