jäkla inlägg!!

Alltså blogg.se samarbetar INTE med mig idag. Inga bilder kan jag skicka upp, och inte kan jag ändra redigerare...helt skumt är det. Lite sur blir jag för jag skulle göra ett inlägg angående veckans tisdagstema på fabriken som är advenstpynt den här veckan och det gååååååår inte nu. Ligger på ett hotellrum i helsingborg. I en ofantligt skön säng och ser på House. Har det, bortsett från att jag är lite sur på blogg.se, rätt bra :) Nu tror jag att jag ska prova och ligga lite på den andra sidan i dubbelsängen och se om den är lika skön som den jag ligger i nu :--)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Puh, irriterande när det strular med bloggen.

I förrgår hade jag det likadant :(

kramis

2010-11-23 @ 22:13:00
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: mamman

...med risk för att inte kunna välja sida av sängen inför natten:-))

2010-11-23 @ 22:15:42
URL: http://babyonskan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0