Vardagsrummet idag

Här kommer lite bilder på hur det ser ut i vardagsrummet idag.


Inga möbler ska ju bli kvar utom soffan, en del är redan kastade så det är ganska så tomt.


Här kom toaletthörnan oxå med.


här är sffhörnan..den ska få flytta på sig til väggen där tv:n nu står...
och ja jag vet att jag har julgardiner kvar :)


tapeten i soffhörnan åker väck och ny ska komma upp, även ifall
jag gillar tapeten vi har nu så känner jag ändå att jag vill byta!


bild tagen från stora gavelfönster. På toaväggen
har jag tänkt få plats med några stringhyllor.
I taket ser ni att mannen har rivit ner "bjälkarna" på ena sidan.
Det ska givetvis göras överrallt och sen ska det gipsas och fixas..det är
steg 1 och det ska mannen ägna helgen åt. Det är ju lite bök
eftersom dom måste bygga lite ställningar och så..En del av taket
kommer dom bara åt genom att bygga ställningen i köket eftersom
det är öppet upp till nock vid köksbordet.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Haha, jag vet inte om du har sett det, men förra ägarna tapetserade upp den tapeten ni har på lilla väggen där, den har vi som fondvägg i det lilla rummet i huset! Galet!



Jag vill också ta ner våra fejkbjälkar på ovanvåningen! Du har tur som har en snickare till man :) Kommer bli en ENORM skillnad! Kul att se hur ni har det på er ovanvåning! Men har ni bara toa + stort vardagsrum? Vi har ju bara ett stort rum...



Vilket hotell bodde du på i Helsingborg? :)



Kram! O trevlig helg!

2010-03-26 @ 22:23:06
URL: http://www.desireeochvarlden.blogspot.com
Postat av: Sara

Så spännande det ska bli att få se resultatet sen :-)

2010-03-27 @ 15:33:04
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0