Mer grönska...

Mer bilder från gårdagens plantering kommer här!


En av mina stoooora vita krukor fick ljusgula blommor..Får se om jag behöver kompletera med något mer.


Jag gillar mina gigantiska vita krukor massor. Hittade dom på fynd på IKEA förra året. Vår fynd avdelning på IKEA här i Älmhult är ju ganska stor och vi får en hel del produkter dit som inte alltid blir produkter som säljs ELLER som inte säljs i Sverige. Som den här krukan tex..den har aldrig sålt i Sverige. Visst är det lite kul att ha nått som inte alla andra har!


Mina set-om-3-kruor fick ljusrosa blommor. Hmm jag har nästan bara satt "nopp" blommor. Alltså blommor
som producerar maaassa blommor och som man dagligen får noppa bort döda blommor från för att det ska komma mera :-)


Närbild


Nu ska jag ut och setta mig en liten runda igen på altanen och njuta av den sista kvälls solen.
Macke åkte iväg vid 10 idag på morgonen och har någon slags återträff med sitta gamla killgäng. Såååå
när han kommer hem vet ingen, i vilket tillstånd kan jag bara ana :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0