Men gift er då!!

Åhh..jag är så trött på allt prat om det STORA bröllopet på lördag..
Kan dom inte bara gifta sig så vi får det överstökat? Är
glad att det är fotbolls VM samtidigt så det lixsom jämnar ut allt snack lite så det inte
bara blir bröllop iallfall.

Nu är kvällens match över, jag tittar/surfar och Macke kollar/sover.
Imorgon kväll blir det iväg till Västerås och ett
härligt besök hos syster yster med familj.

Solen skiner och jag tycker trots mycket motgångar och tårar sista tiden att
livet faktiskt är ganska så härligt!

Spana in dessa slagna hjältar som ligger på vårt FORTFARANDE orenoverande vardagsrumsgolv!!

Kommentarer
Postat av: Anne-Lise, blogg.mingard.se / www.siberianhuskies.se

Vovsingarna ser ut att ha det härligt! När mina busvovvar ligger och sover sådär i en "hög", brukar jag sticka ner näsan och vara med och mysa lite jag också. smile

2010-06-18 @ 12:40:01
URL: http://blogg.mingard.se
Postat av: Johanna

Håller med dig !!

Och vilken fest dom har då i flera dygn =)

Efter helgen så är det lugnt..

Undra om sessan är bakis då ?

Ha en trevlig helg.. själv ska jag försöka spackla hallväggen... wiihaaaa

2010-06-18 @ 13:27:07
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/
Postat av: isa

Hahahah äntligen en som är ärlig!!!!

jag längtar jag med ska jag säga i dag var alla gator i stan avstängda för att det sva genrep inför bröllopet. går var det kaose med då alla skulle i väg på middag på andra slottet. min sambo fick kissa vid motorvägen för att det stod helt still och middag vart det vid tio snåret. så ja jag håller med gift er och få hem bröllopsgästerna i gen. men låt dom bränna alla sina pengar här i sverige först så vi får till bax lite skatte pengar..

sorry.. jag vart vist mer upprörd en menat ;)

hoppas att din helg blir super, hundarna gör helt rätt som sover. fixat golv eller inte ;)

kram

2010-06-18 @ 20:53:32
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Sara

Gick inte att kommentera inlägget nedan. Jag är verkligen imponerad! Jag hade ju räknat med ett bombnedslag men ack vad fel jag hade.



Vems är den vita hunden? Jisses vad stor Milo är!!

2010-06-19 @ 11:29:43
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0