NU åker den ut...

Idag åker största delen av julen ut, lite mer än 10 månader kvar tills en del ska upp igen :-)
Har varit hemma sjuk ett par dagar och innan det så hamnade vi i Lund och istället för att åka hem lördag morgon stannade vi till söndag eftermiddag. Vi han med en kort runda på stan men huvudsakligen så spelade vi spel. Vi spelade verkligen hela dagen och kvällen och kul som attan var det...så något bloggande har jag inte haft tid, ork eller lust med.
Lite nya småinköp har jag gjort får se om jag orkar ta några bilder imorgon.

MIN jäkla hund har idag tuggat upp mina senaste inköpta skor som oxå ha blivit favoriter, det var bara att slänga i soptunnan. Som tur väl var det inga dyra skor utan ett par 400-kr från HM. Men det spelar ju kvitta för nu måste jag ju köpa ett par nya och det känns lite surt. Det är tur att han mestadels är snäll och söt annars hade han åkt ut! :)
(eller kanske inte).

Nu ska jag iväg och träffa lite kompisar, är inte helt frisk ännu men jag tror inte jag smittar så en liten snabbvisit klarar dom nog av.


Kommentarer
Postat av: Liw

räknar du redan ner till att ta fram julen igen?;) hihi

2010-01-12 @ 19:16:42
URL: http://thexwife.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Oj, så synd på dina skor! Men det är väl sånt man får ta om man vill ha en sån liten goding i sitt liv! ;)



Och vilket snyggt tidningställ! Det gillade jag!



Ha en bra kväll!



Kram Pernilla

2010-01-12 @ 20:07:58
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

Nä Tess sa att han inte skulle få någon tårta för han sov inte under sovstunden - HAHAHA. Jag frågade Tess om hon sov. Då blev hon tyst och gav tillbaka tallriken till honom.

2010-01-13 @ 17:01:51
URL: http://thaison.blogg.se/
Postat av: Therése

Hej på dig...det var ett tag sen nu ;-)

Suttit och läst ifatt mig lite här hos dig...alltid lika trevlig läsning tycker jag!

Tråkigt att du varit sjuk...hoppas det är på bättringsvägar nu!

Kram på dig!!

2010-01-14 @ 15:12:58
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0