Första vårlängtan..

Igår hade jag årets första jag längtar till våren känsla :)
Konstigt nog längtade jag till dagen då man första gången är ute och vårstädar i trädgården :) Jag vet ju att när den dagen väl kommr och jag har hållt på i en timme så önskar jag bara att dagen var slut, (eller så avbryter jag övningen och låter mannen göra klart), men ändå..JUST NU längtar jag till den dagen.

Det är lite väl tidigt att "vårdekorera" inne tycker jag dock, men drömma kan man ju. Det här tyget från Marimekko tyckte jag var superläckert och har en härlig vårkänsla. Kommer aldrig att köpa tyget själv för det finns ingenstanns jag skulle kunna ha det, men titta kan man ju alltid göra :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Än så länge har vi rätt mycket snö kvar, så några vårkänslor har inte börjat spira än hos mig!

Men väldigt skönt att alla julsaker är borta iaf, och man får börja plocka fram lite annat kul å inreda med!

Tyget var hur härligt som helst!!

Kram på dig!!

2010-01-17 @ 22:36:12
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0