Slappdax.

Hemma igen. Mannen mår tyvärr inte bättre. Ligger uppe och snorar och har feber. Lite synd om honom faktiskt, han brukar inte bli dålig och definitivt brukar han inte klaga. Imorgon ska han iväg och jobba oxå. I fyra veckor ska han och en kollega jobba och sova borta måndag-torsdag. JÄTTETRÅKIGT. Och han kommer säkert åka iväg och jobba även ifall han mår dåligt...så funkar han.
När jag är sjuk vill jag bli ompysslad ha sympati och INTE var själv. Mannen min är precis tvärt om, han vill inte att jag pysslar med honom och han vill helst att man låter honom vara ifred..SKITTRÅKIGT. Men jag hönsar lite ändå för så funkar jag när någon är sjuk!

Han måste iallfall ha smygläst min blogg för idag kom han hem med en bukett tulpaner, blev lätt överraskad även ifall det är alla hjärtans dag. Själv slog jag på stort och köpte en 200 grams schweizernöt (till honom alltså, inte till mig själv)   :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0