Tisdagstema v50 - favoritmöbel

Den här veckan är tisdagstemet på fabriken "favoritmöbel". Tycker inte det var ett helt lätt val. Jag älskar mina nya stringhyllor, men dom är så pass nya så vi har inte knutit några djupa band ännu :)
SOFFAN är oxå en riktig darling men efter att ha legat hemma nu i två dagar sjuk, så vinner nog faktiskt SÄNGEN.
Sängen, som innehåller sultan madrasser från IKEA, där även gaveln kommer ifrån.
Och här är samma säng när den är julpyntad. Båda bilderna är från i fjol, jag åkte ifrån kamerasladden
i Västerås, stör mig ENORMT.
Nu tror jag faktiskt jag ska hoppa ner i sängen igen, är som sagt inte riktigt kry. Tänkte få i mig nått att äta först bara, inte för att jag är direkt hungrig men det känns som om det är hälsosamt att äta nått mer än glass :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va fint sovrum ni har.



Stegen, vart har ni köpt den? Vill ha en stege till vårat blivande sovrum som är mycket större än vad vi har nu...hehe mmm kanske ska blogga om vårat "hemska" sovrum någon dag s



Krya på dig ! Hoppas att du frisknar till snart



Skickar friska baciller till dig !

2010-12-14 @ 19:52:30
URL: http://hannapannaway.blogspot.com/
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Vilket underbart sovrum ni har, det känns väldigt ombonat och mysigt.

2010-12-14 @ 21:43:32
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Emma

Ni har det så fint:) Ha det bra, kram emma

2010-12-14 @ 22:54:59
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0