H

H:et hänger nu på plats. Nu återstår bara en eller två omgångar målafärg och sen är det klart.
Det kommer bli så bra!!! Känns det som iallfall :)
Nu håller Macke på att fixa med nya tavlorna. Ohh..det börjar lixsom snart bli klart!
Hmm undrar vad vi ska börja om någonstanns då :-)
~~~~~~~~~
Nu har jag hackat massa fruktsallad. Jag och en kompis har filmkväll, det ska bli
"Letter from Juliet" (tror jag den hette). Romantiskt dravel som alltid när vi ser på film ihop. Den ena filmen
är sämre än den andra men ändå så byter vi inge genre.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Christina

Så fint!!

2010-12-09 @ 22:19:35
Postat av: isa

Galet läckert vill oxså ha!!!!!!!!!!

Vill du göra en till ;)

Super cool ide som jag gärna lånar om det är ok??

Kram

2010-12-10 @ 12:45:37
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: jenny

Men wow så snyggt!! Gör en till mig med;-)

Kram

2010-12-12 @ 22:27:05
URL: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0