lampfrossa!

I Lammhult spanade vi in lite lampor. Förvånande nog hittade vi några lampor som vi BÅDA gillade.
Kryss i taket. När det gäller lampor brukar vi INTE dela uppfattning om vad som är snyggt tyvärr.
Men vi konstaterade att om denna får plats så funkar den finfint som läslampa i vardagsrummet.


Arkipelag 3295 kr (bild svenssons.se)

Den här golvlampan gillar jag jättemycket och Macke sa att om jag hittar någonstanns vi kan ha
den i huset så kan han gå med på den, och någonstanns måste den väl få plats!!


Manana 2850 (bild designhousestockholm.com)

Överrens om sedan tidigare är vi ju om FlowerPot, det blir två vita i vardagsrummet.


Flowerpot 2690 kr (bild svenssons.se)

Och jag kände faktiskt att Macke inte kände lika mycket motstånd till Bumlingen...kanske blir den min en dag!


Bumling 3490 kr (bild svenssons.se)

Innan vi gick ut från Svenssons i Lammhult stannade macke vid denna lampan och sa att
du Anna, jag tycker faktiskt den här lampan är riktigt snygg. Ehhh..den har jag ju velat ha i typ 5 år iallfall
sa jag men du har ju vägrat. Jaa men nu gillar jag den sa han då....och jaja..gärna för mig..hittar vi någon plats
till den så får den gärna oxå bo hemma hos oss :-)


Cord 1950 (bild desinghousestockholm.com)


OCH hade jag haft en sisådär 9000 kr över så hade jag kunnat tänka mig denna lampan.
I en vit matsal tror jag den hade kunnat bli läcker!


Le Soleil pendel 8400 kr (bild svenssons.se)

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! Förkylningen verkar tyvärr bara bli värre och värre. Nyss fick gubben slita bort mina vigselringar för fingrarna helt plötsligt svällde upp. Måste nog ringa bm imorgon.



Spännande med ett nytt försök, förstår att det känns nervöst. Men du vet att jag kommer att hålla tummarna för allt det bara går!



Kram

2010-08-02 @ 21:34:56
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

Den sista lampan var helt underbar!

2010-08-03 @ 00:01:53
URL: http://www.interiorguiden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0