Glass

Eftersom jag har ont i halsen/luftrören och hostar så är glass och sockerdricka det enda som jag vill ha.
Köpte häromdagen en ny sort och den är mumsig kan jag lova. Det är nästan så jag känner mig
lite bättre när jag åt av denna :)


Carte dor

White Chocolate Red Fruit



Sockerdricka dricker jag bara när jag är sjuk. Vi fick det när vi var små och lite krassliga. Så fortfarande när jag blir sjuk måste jag ha sockerdricka, det hör lixsom till och det känns på nått sätt lite som att mamma är här och pysslar om mig då. Min mamma är världens bästa pyssla om mamma. Än idag när jag dålig så ringer jag henne om jag behöver någon som tycker lite synd om mig. Min man är värdelös på det. Han är mer uppväxt med, det som inte dödar det härdar, medans jag är lite mer van vid en hönsmamma. Världens bästa hönsmamma :)



Tyvärr så mår jag inte alls så bra som jag skulle vilja. Imorgon kväll skulle vi titta på majbålet och ha ett par kompisar över på grillat som jag nu fått ställa in. Så jäkla typiskt. Sen skulle vi till några andra vänner på lördag men det lär nog inte heller bli av. Skit oxå.
Nu ska jag lägga mig ner och tycka synd om mig själv. Macke är och spelar fotboll så jag är alldeles ensam i mitt lidande!


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Ja du har världens bästa hönsmamma! Och vet du vad. Du kommer oxå att bli världens bästa hönsmamma!



Stor krya på dig kram

2010-04-30 @ 09:06:28
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0