Höstens öppning!

Har nog aldrig berättat att jag bor i Älmhult. Nåväl det gör jag iallfall :-)
Älmhult är mest känt för en sak och det är IKEA som ju dom flesta vet kommer här ifrån. (En och annan känner kanske till bandet creeps som hade sin storhet i början av 90-talet.)
Här finns inte så mycket shopping. Vi har ett par små inredningsbutiker, jc har funnits här en evighet, en butik som säljer veromoda/vila kläder, sen ett par 3 klädbutiker till som säljer lite allt möjligt och i våras öppnade minsann Lindex. :-)
Och i veckan var det minsann dax för höstens stora öppning.


KUL! Även ifall det kanske inte är min favorit skobutik så funkar den fint :)  Vi har en annan skobutik och ett par av klädbutikerna säljer lite skor men det känns kul med lite nytt.

Nåväl, ville bara dela med mig av denna stora nyhet :-)

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

scorett har en hel del snyggt just nu tycker jag :) Kul att de öppnade där också!

2009-09-28 @ 09:32:45
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Skit pommesfritt! Här händer det saker i Hultet ;)



Vart ligger scorett?



Kramis Sara

2009-09-28 @ 13:03:45
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0