Gillar helgmornar....

En av favoritstunderna på helgen är mornarna, när mannen ligger kvar och sover :)  Då är jag alltid supereffektiv och får en massa saker gjort. Klockan är strax nio och jag har redan hunnit med en lång promenad med Milo, handlat, dammsugit och så tvättar jag mina plastmattor (i maskinen dock), jag har duschat OCH laddat kaffekokaren med kaffe till min kära make (dricker själv inte kaffe). Nu ska jag ställa fram frukost och sen är det dax för det momentet som min man tycker är tråkigast, när jag tjatar på honom att stiga upp :--)

Jag har fått med mig honom till ett second hand butik och vi tänkte försöka vara där klockan tio. Sen ska vi ner på "byn" en runda med Milo, han behöver träna lite på att va bland folk och vi behöver uträtta lite ärenden.

Önskar en en härlig start på lördagen!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Ojoj full fart på dig! men är oxå sådär, pyssla och dona på morgonkvisten sen har man resten av dagen ledig!

2009-10-10 @ 17:25:09
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0