Små glimtar från min nya kärlek...

Idag bjuder jag (generöst va) på små bilder från min nya favoritpryl Ångduschen! :)
Badrummet ser just nu ut som fan på ren svenska så lite mer "miljöbilder" kommer vid ett annat tillfälle....

 
  

Härinfrån styr man lyse och temperaturen..jag är så glad att inget ser plastigt och fult ut utan allt är enligt mitt tycke stilrent.

        
Här är vår lilla stol som även går att göra till en bänk. Här kan man villa sin lilla eller stora rumpa och bara njuta. Materialet är teak och den känns väldigt gedigen...Ni ser även 4 av 6 "massagepluppar" eller vad det nu kan tänkas heta :)

                    

Här ser ni ena glasdörren, utanför lutar handdukstorken som ännu inte blivit upphängd...


             
          

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0