Sideboard

Som sagt så skulle jag spana in ett sideboard men efter att ha surfat in på bla Ilva, EM, Mio, Furniturebox och Ikea
är jag ganska så missnöjd med vad jag hittat.....

  Ikea 2495

 
Mio 5900


Em möbler 4990

   
ikea 2795 (säljs som tv-bänk)

Jag har ju bestämt mig för att INTE bara köpa mina möbler från IKEA men va fanken det är svårt att låta bli när
dom ofta är så mycket mer prisvärt än övriga ställen.
Nu tyckte jag väl kanske inte att jag hittat det ultimata sideboardet även där, men jag tror att jag kommer knåpa ihop ett eget, kanske av BESTÅ, PAX eller FAKTUM. Vi får väl se vad det kan bli...ska fortsätta kika lite.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag köpte nyss ett sideboard.

Tänkte först också knåpa ihop ett eget av "Bestå"

Men jag är supernöjd med nyheten "Norrsten" från Ikea.

Det passadde bättre med ett som inte var så "lågt" hos oss.



Há en ny bra vecka!!

2009-11-16 @ 06:56:14
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Linda

Vi letar också det men hittar inget snyggt, antingen är dom fula eller alldeles för dyra:(

Ha en bra dag!

2009-11-16 @ 10:54:39
URL: http://uppochnervandahuset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0