Ett av dagens projekt....

Idag ska vi försöka vara ute och fixa lite...vädret är tyvärr INTE lika fint som det var igår då solen sken, men men
det är ju inte så mycket att göra åt.
Vi har en massa sjösten som ska spridas ut lite här och var...finns en RISK att det är mannen som kommer göra det mesta och jag kommer hitta på ursäkter för att vara inne och fixa :--)

 
                
Stenen.....



                         
Ska spridas runt den vissna clematisen OCH i "stenrabatten"


             
Någon gång till sommaren hoppas jag att det än en gång lyser grönt av gräs i trädgården...

Kommentarer
Postat av: Linda

Ser jättesnyggt ut =)

2009-11-01 @ 11:20:02
URL: http://bebbiii.blogg.se/
Postat av: Sara - Thaison

Känner jag dig rätt så är det Macke som står för grusjobbet... Bänkskivan blev jättefin :)



Imorse när jag vaknade med migränen så slog det mig hur dåligt vi brukar må på söndagar. Jisses vad mycket alkohol vi har konsumerat. Det är därför vi knappast dricker något nu, tror jag. Fniss.



Kramar

Sara

2009-11-01 @ 15:10:54
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0