Äntligen söndag...

Jag älskar söndag morgon...har inte alltid gjort det..men nu för tiden tycker jag det är härligt! 
Förr hände det ju typ titt som tätt att söndagen bara var en plåga pga lite för mycket party på lördagskvällen.
MEN NU när man är gammal och klok och nästan aldrig dricker något så är det en ljuvlig dag. Älskar att stiga upp tidigt,när man och hund fortfarande ligger och sover och fixa och dona här hemma.
Idag har jag hunnit med att sortera/hänga/stryka tvätt OCH målat ena bänkskiva klart!! Nu är det bara en matt lack som ska läggas på så att den inte glänser så mycket...Bänkskiva 1 blev bättre än bänkskiva 2 men jag orkar inte hålla på längre....


            
                                                bänkskiva 2



Nu ska jag åka och köpa lite frallor och käka frukost. Hoppas ni alla får en lika skön start på söndagen som jag har haft :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0