En söndag

Om ni undrar varför väggtexten syns så dåligt så är det helt enkelt för att den inte kommit upp :--)
Meen sängen är iallfall nybäddad och allt har en härlig doft av ljummen vårvind :-)

      

Det har varit så fint väder här idag så vi har varit ute precis hela långa dagen. Har varit en toppendag. Maskrosorna har jag ju redan berättat om. Utemöblerna är ÄNTLIGEN klara, (utom en stol som mannen lyckades ta sönder). Det blev superfint om jag får säga det själv. Mannens lillebror var här och hjälpte till att måla det sista, själv har jag nästan inte målat ett penseldrag :)
Vi har grillat hemmagjorda hammburgare och gått massor av promenader med Milo...som sagt...en riktig toppendag..
Här ligger min man på kökgolvet iklädd sunkiga trädgårdskläder med en sovandes hund på armen.

      

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad fint det blev, och vilken söt valp. Ha en trevlig kväll.

2009-05-10 @ 21:09:01
URL: http://carrobarrometer.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej!



Åh vilken mysig bild. Vi har nedräkning här hemma nu och igår körde jag peptalk med Lilla A om Milo och hon är inte alls rädd säger hon :)

2009-05-10 @ 21:09:24
URL: http://pluggmamman.bloggagratis.se
Postat av: Therése

Åh, så söt han är lilla voffsen! :-)

Låter härligt med egna grillade hamburgare och promenader!



Sov så gott!

Kram Therése

2009-05-11 @ 01:40:43
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0