en helkväll i köket...

Idag fejas det för fullt här hemma. Imorgon är det ju kalas. Min födelsedag men vi firar även mannen som fyller år 13 april. Mannen har städat typ hela huset...och jag har stekt 4 fläskfileér som ska ligga i marinad över natten och ätas kalla imorgon...det blir ju exotisk planka!
Nu ska jag göra en omgång muffins till, göra tårtor (krispiga marängtåtor av rice crisp) och sen ska massa melon, anannas och lite annat skäras upp så allt är bara klart att lägga fram imorgon...
Så här är fullt upp....

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Men gud vad sugen jag blev på alla godsaker som du räknar upp...

2009-03-31 @ 20:02:43
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0