från det blågula möbelföretaget...

Jag är på Ikea ofta, alltså väldigt väldigt ofta. Därför blir jag lite förvånad ibland när jag upptäcker saker som funnits ett tag men som jag inte upptäckt....som denna fotöljen som jag såg för första gången förra gången jag var på besök...

 
Smedby heter den och kostar 1795 bagisar...finns även i krom....ME like!  Var superskön att sitta i oxå...kanske kanske skulle kunna få in en sån i nya vardagsrummet....

Här är ytterligare en produkt som gått mig förbi...

      
Produkt Engan. finns i massa olika varianter tex garderob och sängbord...riktigt snygg tycker jag...
Har ingenstanns den skulle funka hemma hos mig...men man kan ju gilla den ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Mari

En till som besöker IKEA ofta, har för mej jag såg dem på hemsidan. Verkar supersköna. Kan ju ta en provsitt nästa vecka då jag ska forsla hem en fotölj till modern.



Ha en bra dag!!

2009-08-05 @ 06:14:48
URL: http://marityrenia.blogg.se/
Postat av: Therése

Håller med dig faktiskt, jag är också ett riktigt Ikea freak.

Och visst blir man förvånad då när man missat vissa grejer ;-)

Kom på idag att jag varit på Ikea tre dar i rad, oops!

Men iåfs, så har vi ju köpt ny tv-bänk då också!

Kram Therése

2009-08-06 @ 02:09:31
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0