varmt och skönt...och trist...

Jag har tråkigt. Har precis slappat en runda ute på altanen. Det är 19 grader i skuggan och det är ljuvligt...meeeeen jag har tråkigt så inget jag gör blir bra.
Sitta och slappa i en stol och läsa tidning=trist, slappa i stolen och inte göra nått=blärk, rensa bort gammalt skräp i trädgården=usch, plantera penséerna=nä fy
Ensam och övergiven av mannen så känns inget kul just nu. Han kommer hem om en timme ca och då hoppas jag att jag ska bli lite gladare :)
Milo ligger och sover och snusar på altanen så tror jag testar slappvarianten en gång till för att se ifall det blir roligare nu :)

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Samma här ... tråkigt.

Undrar om det är typiskt för långfredagar? : O

2009-04-10 @ 15:35:21
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Åh det låter härligt att slappa i värmen. Här är det ingen värme så jag blir grön av avund :0)



~Livet i byn

2009-04-10 @ 18:46:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0