väggdekorationer....

Var och en är ju numer ägare av en eller annan väggdekoration....så också jag fast den är fortfarande inte uppsatt på någon vägg, men jag köpte den bara för typ 2 år sen så det är ju ingen brådska än :-)

Ikea har iallfall fått in en hel del nya, billiga varianter, alla under samma namn, SLÄTTHULT och dom ni ser här kostar antingen 99 eller 149. Tror själv att jag gillar den första bäst...Skulle kunna tänka mig en sådan i kökat OM dom hade varit helvita.....
Bilder från Ikea

 
  

 

       








   

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Vi äger inte ens någon väggdekor men jag gillar nummer tre bäst. Visste inte att de hade sådant på IKEA - det skall jag utforska!

2009-04-21 @ 17:59:25
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

Me like väggdekorer och dekorplast ;) Gillade den första och den sista bäst...

Ha det gott,

Kram Therese

2009-04-21 @ 20:21:18
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0