Ute är inne

Just nu är det ju ganska "inne" att vara ute :-) På sommarhalvåret tillbringar vi mer tid ute i trädgården och på altanerna än vad vi gör inne och det är ju skönt, frisk luft har ju ingen dött av....

Men kolla här vad som har börjat titta upp redan, just den här fotade jag i vår häck (som för övrigt är i stort behov av lukning)

     

Jag och Milo har precis haft en härlig middagstupplur ute på altanen, Milo får inte vara i soffan eller sängen inomhus men på altanen får han faktikst vara på solstolen...fast han föredrar faktiskt golvet :)

     

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Ute är verkligen inne. : D

Jag har suttit ute hela dagen på min balkong och druckit mer vin än vanligt ... det är lite snurrigt nu.

2009-04-26 @ 14:49:00
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker du verkligen gjorde rätt val med tyget, kommer att bli jättesnyggt!



Men gud va söt han är din lille Milo.

Jag är egentligen ingen direkt djurmänniska som älskar alla djur(pga att jag är nog lite rädd för dom), men en sån där liten goding skulle jag inte säga nej till=)

Kan ju tillägga att jag även är allergisk, men ändå..=)

Ha det så bra!

2009-04-26 @ 15:43:46
URL: http://idafiliphugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0