jobba hemifrån=trist

Jag är ju tjänstledig på 50% för tillfället, vilket ju innebär att jag jobbar 50% hemifrån och det mina vänner är såååå tråkigt...
ingen att prata med, ingen som vill fika :(
Här sitter man vid sin lilla datorn och käkar frukost bestående av knäckebröd och oboy :)
Nästa vecka ska jag iväg på möten/workshop i helsingborg alla dagar utom onsdag så mannen och mamma ska vara hemma hos Milo. Det ska bli såååå skönt och komma iväg och riktigt brainstorma i några dagar....och sova på hotell och få hotellfrukost är ju inte helt fel heller :)

Nu ska jag iallfall försöka städa lite hemma. Har redan hunnit med att jobba en timme, beställa onödigt mycket från H&M och slänga in en maskin tvätt och nu är det dax att plocka fram dammsugan och vattna blommorna.
Hoppas ni får en ljuvlig dag...

   

   

Mycket prickar blev det :-)

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

HELSINGBORG!

Det är ju bara ett par mil från mig. ; )

Lyx att resa bort, bo på hotell och gotta sig, om så bara för jobbet.

2009-04-17 @ 16:25:36
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Jennie Falck

Hallå.... ring så fikar vi :)

Jag är hemma för det mesta... ;)

Kram kram

2009-04-20 @ 10:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0