ibland går det undan...

och det har den här dagen gjort...gått undan i rasande fart! Förmiddagen då var jag hemma och jobbade någon timme, sen härjade jag lite med Milo innan jag satte mig och slappade lite på lilla altanen där det är lä och vääldigt härligt.
Sen i eftermiddag har Milo fått vara med mannen på jobbet (han är och jobbar hemma hos en kompis till oss, utomhus) för jag var tvungen att sticka på jobbet en sväng. Nu har jag varit iväg och fixat lite ny hundmat och sådär och skulle egentligen sprungit men jag är så superhungrig så jag måste nog äta istället :-)
Och så hoppas jag det är Medium ikväll så jag kan slappa framför tv:n med en chai-latte och lite färsk frukt...OCH så ska jag leta upp nått tyg till lilla altanen..det är kvällens projekt :)
Men först, Matlagning!

Kommentarer
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Apropå jordskalvet ... bor du i Skåne?

2009-04-16 @ 20:31:45
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0