En ny ugnsform tack...

Idag när jag lagade mat och som vanligt plockade fram min helt utslitna aluminiumform från IKEA så tänkte jag att nää nu måste jag köpa en ny snygg ugnsfast form! Jag har andra i glas men ummm nää vill ha en i porslin, så jag surfade omkring lite, men alltså det var inte så lätt...

 



formar från vänster till höger...
Smarta 79 kr från IKEA
Klart dyrast är denna från Royal Copenhagen, finns på Danskdesign för 1890 kr
Den lilla gröna kreationen från Rice finns på Bagaren och Kocken för 290 kr
Den snyggaste enligt mig kommer från Duka, kostar 149 kr
Och till sist en variant från Menu, finns bla på Danskdesign från 249 kr

Kommentarer
Postat av: fru Sätterlund

Gillar också den från Duka bäst :) Den svartvita varianten!

Kram Therese

2009-04-21 @ 21:19:48
URL: http://tesbrandt.blogspot.com
Postat av: FRÖKEN GRÖN

Den GRÖNA var ju finast! ; )

2009-04-21 @ 22:39:38
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0