Operation ut rensning startat

Idag mjukstartade jag opeartion ut rensning :) Detta genom att rensa min troslåda :) 40 par trosor åkte i soptippen...lådan gick från knökfull till nästan tom :) Nu återstår bara 1 miljon andra grejer som ska gås igenom, men man måste ju starta någonstanns!

Tanken är att våra bebisar ska bo i klädkammaren, vilket innebär att garderober måste väck!
På bilden neda så så ryker allt på bilden, garderob och sminkbord bye bye bye. Ett tips..om ni tänker att åååh ett sminkbord vore ju perfekt så SKIT I DET, alltså det är så himla meningslöst, tror inte jag suttit där 2 gånger utan lägger bara strykta/ostrykta kläder där!
ett annat håll
Även bestå som står under fönsterna på bilden nedan ryker, där har vi idag typ vasar och ljusstakar så det måste oxå rensas. 3-meter garderoben till höger nedan måste rensas ut så vi får plats med lite mer grejer, har kläder där jag inte kommit i eller använt på år så det är på tiden (även ifall jag rensar regelbundet, men man tänker ju ofta..oohh den här ska jag komma i igen, men nu ska jag sluta tänka så och vara realist) :-)
Vi har även en inbyggd 1 meters garderob som inte syns på bild här och den ska vi riva väck..Så ni ser...utrensning behövs! Sen ska vi sätta skjutdörrar på 3-meters garderoben, in med en fotölj, en byrå och 2 spjälsängar, sen blir det inte plats för något mer :)
Fönster mot världen
Men nu hinner jag inte mer idag, ska ner till min ömma moder och hjälpa henne klippa gräset och i gengäld skulle jag bli serverad rabarberpaj, lät som en bra deal tyckte jag.
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt att höra era planer! Följer med spänning! :)

Kram!

2011-06-21 @ 22:30:27
URL: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
Postat av: Louise

Tråkigt att rensa, men så otroligt skönt när det e klart.

2011-06-23 @ 10:28:04
URL: http://stylinghouse.blogg.se/
Postat av: malin

Härligt! Imponerad över dina idéer!!! Ser fram mot många bilder på projektet!

kram Malin

2011-06-23 @ 15:56:44
Postat av: Dessi - Home and desire

Hmm, är detta det lilla rummet eller rummet brevid ert sovrum...?



Glad midsommar!

KRAM!

2011-06-24 @ 00:12:20
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0