Andy tavlor

Johanna undrade var jag har köpt mina Andy Warhold citat tavlor.
Så vitt jag vet går de endast att köpa på Moderna museét. Antingen i Malmö eller Stockholm. Det går tyvärr INTE köpa i deras webbutik. Jag köpte mina i Malmö och dom kostade mig 99 riksdaler styck :)
~~~~~~
Annars är det här sista semesterdagen. Den tillbringas hemma. Vi hade tänkt åka till Göteborg en sväng men sen konstaterade vi att vi nog inte hade någon lust :-) Så vi drar omkring här hemma. Marcus gör lite nytta, själv spelar jag mest Wordfeud (alfapet) på min ipone :-)
Målar några penseltag då och då på mina byråer..men det går saaaakta. Varje rad måste målas 2-3 gånger beroende på färg, och det tar 4 timmar för färgen att torka, och jag har några olika färger :-)
Nu ska jag slöa lite i en stol ute medans jag funderar på vad vi ska äta till middag ikväll :)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack snälla du, jag vart nämligen inne på Moderna Museets hemsida och fann dom inte alls där på webshoppen, då får jag enkelt ta mig till Malmö och inhandla dom där =) / Johanna

2011-07-22 @ 15:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0