1 år!!

Idag fyller Milo 1 år, det har vi firat med nya leksaker och ett gigantiskt märgben som uppskattades av vår fyrbenta älskling.


Milo 11 månader (eller Wassberg som vi kallar honom ibland)

Nu ligger han och husse och sover på golvet framför tv-n. Själv sov jag i soffan mellan 14.30-17.30 så jag lär nog inte somna på måååånga timmar.
Fjärrkontrollen ligger sååå långt bort från mig och jag orkar inte resa mig och hämta den så jag ligger och tittar på fotboll fastän mannen ju sover och jag kan svänga om. Höjden av lathet  :)

Milo 3 månader..


Kommentarer
Postat av: Sara - Thaison

Sitter här och skrattar åt mig själv. Varje gång jag läser om Milo så ser jag honom framför mig (dvs som en liten valp i maj när jag var hos dig). När jag nu läser att han hunnit bli 1 år och ser bilden fick jag en liten rolig chock. Jisses vad stor han är!!! Förresten, hur har det gått med brukshundsklubben? Är ni färdiga? Lyssnar han till er? Ge Milo en stor kram från mig.



kram Sara

PS. Gillar dina disktrasor Ds.

2010-02-07 @ 15:20:54
URL: http://thaison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0