planeringsmöte....

Nu ska jag och mannen ha planeringsmöte på altanen (uppdrag:planera badrummet). Syster yster med familj är och shoppar, mamma ligger på andra altanen och vilar och där är oxå stortjejen Hedda.

Jag är såååå glad för det verkar som om mannen helt plötsligt har svängt och nu kan tänka sig en multidusch istället för bastu! Jag tycker ju dom flesta sånna duschar är ganska så fula inredningsmässigt men dom som mannen föll för och som jag kan tänka mig är en av dessa från Tylö dom ser faktikst fina ut och inte så plastiga som en del andra gör, utan dessa är ju mer stilrena!
Det är jättebra om det blir dom för då får vi mycket större plats i badrummet när vi slipper ha en dusch OCH knöla in en bastu....

              
                 

Kommentarer
Postat av: karola

vilken lycka, håller med dej, tylös är snygg, dom flesta andra väldigt plastiga...trevlig helg!

2009-05-16 @ 14:40:08
URL: http://alltidinredning.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad skönt att höra att det ändå blev ett planeringsmöte inför ombyggnad! blev lite orolig att ni bara slängde ihop ett nytt badrum på en höft..

2009-05-16 @ 18:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0