konstigt värre....

Just nu skiner solen och så snöar det lite, allt i en salig blandning...jättekonstigt...jag tror min joggingrunda får gå i lite saktare gemak (om det nu är tekniskt möjligt att springa saktare) eftersom det kan va lite småhalt här och var.

Igår tittade jag och mannen på några bilder från i somras när vi var i Kroatien tillsammans med syster yster med familj..
Det var två toppenveckor! :)   Känns ganska avlägset en dag som denna....
MEN nu dax att bita ihop, snöra joggingskorna och ge sig iväg ut!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka underbara bilder drömmer mig tillbaka Det känns verkligen som det var lääänge sedan. Har inga större förhoppningar om att Västervik ska se lika underbart ut i sommar men det blir nog jättebra ändå. Vi sitter här och firar lite med varsin kopp te, vi var inne och tittade på vad vi skulle få tillbaka på skatten tokglad Det blir nya trädgårdsmöbler i sommar trots allt, hurra!

2009-03-24 @ 21:03:33
URL: http://pluggmamman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0