Friday...

Så var det fredag igen...veckorna susar iväg. Nu är det bara 2 arbetsdagar kvar tills min grupp läggs ner :-(
Känns sorgligt i både hjärta och själ.
Ikväll är det iallfall en fin fredags kväll och det blir grillning. Igår införskaffades lite kryssbollar som sattes
i mina höga krukor. Imorgon eller på söndag tänkte jag köpa lite mer höstblommor och slänga lite visset.
Usch våra plattor ser ut som fanken..massa ogräs och annat sorgligt...undra om jag kommer
orka fixa det i år...troligen inte..
Efter grillning blir det nog soffslapp, kanske en film. Köpte senaste Plaza så den bläddra
jag nog igenom..skulle behöva lite förvaringstips!
Jag har även varit dålig på bloggläsning den här veckan, har lite att läsa ikapp så det får det nog oxå bli lite idag
:)
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0