Nya inköp och så lite hundlitteratur

Jag smet in på Åhlens i helgen och köpte tårtfartet och muggarna som jag hittade på nätet innan. Tycker dom är så härliga och man blir så sugen på att ha saft och tårtkalas när man ser dom :)  Jag kommer nog använda tårtfatet inte bara till tårta utan kanske ha som fruktfat.


Det här passar fint på ett saftkalas tycker jag :)

Sen kom två böcker från adlibris idag, så nu ska jag läsa ännu mer om hundar :)



Men först mot maxi och lite veckohandling, sen blir det nog en promenad innan jag ska fixa lite här hemma.

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

söta koppar o tårtfat =)

2009-03-23 @ 17:09:10
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: fru Sätterlund

De har en hel del fint på Åhlens :) De rosa kopparna är underbara. Tycker att den rosa tekannan som Å har också är fantastiskt snygg :)

Kram Therese

2009-03-23 @ 21:58:21
URL: http://tesbrandt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0