Nystart???

 
Hej!
 
Oj va länge sen det var jag bloggade. Vet inte om brist på tid är den största orsaken, snarare brist på inrednings-händelser här hemma :)  Här går lixsom inte att fota och fixa och dona för här ser konstant ut som en tornado har farit fram. Och sanningen är ju att det är två mini-tornado som dagligen far fram här hemma. Full rulle från morgon till kväll är det på Harry och Elsa. :)
 
Kidsen växer och frodas såklart. Snart blir dom 2! Helt galet va fort det går!!
 
Så va händer här hemma då? Inte ett endaste dugg :) Men snart är vi på gång att fixa till 1 lekrum till barnen nere, och även en "lekhörna" uppe i vardagsrummet. Vi har inte komimit igång ännu men snart så :)
 
Men jag har faktiskt tänkt fixa till lite i vardagsrummet nu inför höst och vinter. Tror lite inslag av koppar skulle göra sig fint här uppe :)
 
 
 
 
 
 
Finns lite fina grejer i koppar mest överallt. Den här vasen från HM gillar jag..
 
Bild från H&M
 
 
Lite mer fina grejer i koppar. Från boligheter.se
 
 
 
 

Finns säker miljooooooner mer saker där ute...men en gammal 2-barns mamma orkar inte leta så mycket.
Tror jag ska försöka införskaffa lite sprayfärg i koppar och se vad jag kan åstakomma :)
 
 
Kram kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0