Lugn vs Kaos

 
Hej
 
Här är det fullt upp med inskolning på dagis. Eller det skulle vara det. Allt flöt på fint mån-torsdag förra veckan. Då var dom på dagisi 1-2 timmar, inte själva dock mer än typ 10 minuter. Sen på torsdagnatten kräktes Elsa så då var det bara att stanna hemma. På söndagsnatten gick vi och la oss med planer att dom skulle vara 3 timmar på dagis på måndagen, men nehe det Satte Harry P för genom att det var hans tur att kräkas! Sååå tråkigt.
Nu inväntar vi morgondagen och hoppas att inget nytt inträffar!
 
Jag jobbar därför hemifrån för att undvika risken att sprida magsjukan vidare. Det tycker jag personligen alla borde göra som har magsjuka i huset, om det är möjligt.
 
Så idag på morgonen satt jag uppe med min jobbdator iknät och njöt av "lugnet"
 
 
Och gick jag fram till räcket kunde jag se en våning ner, där kaos rådde. Här ligger matvägrande kids och dricker varm mjölk samtidigt som dom tittar på I drömmarnas trädgård. Runt omkring råder som sagt kaoset :)
 
 
Här har vi annars en fin men kall dag. Igår var väl ungefär likadan. Milo gillar att ligga ute på altanen och njuta i solen.
 
 
Han är fin våran Milo
 
Dax att jobba vidare.
 
Kram Kram
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0