2 dagar på raken....

 Hej!
 
Så var det kväll igen och man sitter lätt utmattad i soffan. Barnen sover gott även ifall det tog lite tid för Harry att komma till ro ikväll. Själv sitter jag här och laddar för att lägga mig på golvet och göra lite planka. Men det är så himla varmt och skönt här under filten i soffan, och golvet känns så kallt och ogästvänligt :)
 
 
Slötittar på Bygglov och surfar efter tapeter. Maken tycker dom vi bara ska måla vitt eftersom han tror att barnen kommer förstöra tapeten....vilket han iofs kan ha rätt i...men jag söker ändå vidare i tapetträsket!!
 
Kikade på dessa från kollektionen Hide & Seek från MrPerswall
 
 
Bilder lånade från MrPerswall
 
Den sista är supersnygg tycker jag, men kanske mer för lite äldre barn! Den översta känns mer lämpad för mindre barn. Den är lite pedagogisk oxå eftersom det är olika antal djur, typ 1 elefant och 10 myror osv.
~~~~
 
Ñä nu får jag nog ta mig i kragen om det ska bli några plankor!
 
Kram Kram
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Måste opponera mig lite. Varför skulle de förstöra tapeterna? Snaraste att enbart en vit vägg kommer bli "solkig" fort. Surfa vidare men köp inga 899 kr;s rullar. Kram

2013-02-05 @ 20:51:37
Postat av: Sara

Vilka fina tapeter, den översta har jag kikat på tidigare men då vi har träpanel så blir det inga fondväggar

2013-02-08 @ 08:16:56
URL: http://Lillaunderbarn.blogg.se
Postat av: Fru Berndtsson

Har du kikat på tapeter från ferm living??Har tapeteserat i Nellys rum med en tapet från fermliving. Dem finns numera att köpa på ellos.se så med deras rabattkoder behöver den inte kosta så mycket.;=)
Här är mina två favoriter den första har lill tjejen i sitt rum.

http://www.ellos.se/ferm-living/fermliving-tapet/386342?N=1z13wv3Z1z141woZ1z141ll&Nao=1

http://www.ellos.se/ferm-living/fermliving-tapet/386341?N=1z13wv3Z1z141woZ1z141ll&Nao=14

2013-02-10 @ 21:15:52
URL: http://www.zr84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0