1 månad kvar till advent.

Hej!
 
Med "bara" 1 månad kvar till advent tycker jag det är klart läge att börja kika på julsaker. De flesta affärer börjar ju få in sina prylar så smått och det är alltid lika kul för en julälskare som mig.
 
Kikade precis på IKEAS hemsida över deras julprylar och det finns ganska mycket fint. Framför allt finns det MASSOR av fina julgransdekorationl Det gillar jag :)
 
Här kommer "lite" av mina favoriter!
 
 
~~~~~~
 
~Hemma händer som vanligt inte speciellt mycket. Det inreds väldigt sparsamt här just nu :)
Men en liten snigel har fått flytta in till kidsen :)
 
 
Med lite moland huvudvärk så ska jag nu luta mig itllbaks i soffan och vila. Imorgon ska jag, mormor och barnen åka till Nybro för kyrkogårdsbesök, sen på tillbaksvägen blir det kosta outlet och ett stop i växjö. En heldag med andra ord.
 
Kram Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Var på Ikea i helgen och frossade i alla fina julsaker, längtar ju ännu mer när man vart där:) Brickorna och burkarna klämde jag länge på men ställde tillbaks dom, insåg att jag inte behöver fler men lite annat åkte ju ner istället:) Ha det bra, kram emma

2012-10-31 @ 18:05:57
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Liie

Vad söta fåglarna var! Gillar att ha fåglar i granen :)

2012-12-05 @ 17:55:45
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0