Nya IKEA

Hej!
 
Vi i Älmhult kan ju nu äntligen skryta med att vi har världens modernaste IKEA varuhus. Dessutom med bredast sortiment! Det är ju självklart så det ska vara  :-)
Huset är verkligen superfint. Alla som bor i närheten, eller lite längre bort borde verkligen ta sig ett besök till det stora varuhuset. Själv har jag redan varit där 2 gånger, och imorgon blir det nog en tripp igen :)
 
Sist jag var där fotade jag lite på saker jag gillade lite extra!
 
 
Lampan VÄSTER är riktigt riktigt snygg, i rätt miljö!
 
 
 
I den här avdelningen var det fullt med härliga saker som presentpapper, snören, gem, post it lappar etc etc...hur kul som helst tyckte jag och massor av bra småsaker att köpa till tex mina syskonbarn som gillar småsaker :)
 
 
Hade ett par bilder till men dom får jag av någon anledning inte över från telefonen så vi får nöja oss med det här :)
 
~~~~~~~~
 
Annars är det full rulle här hemma. Barnen far omkring som 2 yrväder och ska mest stå dagarna i ända.
Här ett par bilder på gårdagens soffhäng :)
 
 
Elsa fisan
 
 
Harry bus
 
~~~~~~~~
 
Dax att slöa lite i soffan
 
kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0