Nya IKEA 2

Hej igen!
 
Jo det var ju det här med IKEA :)  Igår fick varuhuset besök av mig och Elsa. Vi var där tillsammans med svägerskan Martina och kusin Hannah. Passade på att fota lite till så här kommer några mer godsaker!
 
Här är 3 finingar. Bordet är en klassiker som väckts till liv tillfälligt. Om jag inte är helt ute och cyklar så tror jag att bordet och Stolen (i den här klädseln) bara finns i X antal (om det var 500) och bara säljs i Älmhult. Bordet är superfint, tror det kostade 495kr. Tyvärr finns det ingenstans här hemma det passar in. Fotöljen är jätteskön och den skulle gärna få plats här hemma någonstanns. Mattan tycker jag oxå är jättefin.
 
 
 
Här nedan är det egentligen tapeten jag tyckte var superläcker. Kanske inte att ha i ett helt rum, men som fondvägg eller som tavla. Skulle passa fint i vardagsrummet i små ramar. Tål att tänka på :)
 
 
Kuddfodral i mängder, de flesta helt i min smak!
 
Det här lilla "huset" är inte till salu, men gillade formen och storleken och tänkte visa det för maken och se ifall han kan göra nått liknande till kidsens rum. Vi behöver mer förvaring!!!
 
 
Klart finast dock på hela varuhuset var den här lilla tjejen. Är kanske lite jävlig men ändå :)
 
 
Nu dax för frukost!
 
Kram Kram
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Dessi at [Home and desire]

Bordet är så fint! :)

2012-11-11 @ 10:19:35
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sara

Vilket snygg bord, före jag läste vad du hade skrivit så undrade jag hur jag kunde missa det då jag var på ikea sist :-(

Jag har också funderat lite grann på nån ny förvaring i C:s rum och det där huset var riktigt fint!
Jag såg i nån blogg att de hade byggt dörrar som såg ut som höghus i olika färger, det var också fint.

Jag håller med dig, spjälsängar är verkligen inte fina. De fyller sin funktion bara.

2012-11-11 @ 12:34:31
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0