hemma hos oss....

Hej Vänner!
Iser att det var ett tag sedan jag skrev. Dagarna bara rinner iväg. Det är såååååååååå jobbigt att vara mammaledig, framför allt nu när det börjar bli vår :) Jag trivs som fisken i vattnet!
Häromdagen var det en journalist här och gjorde ett litet påskrepotage som nog kommer komma i tidningen imorgon eller på fredag (smålandsposten). Det var en jättetrevlig tjej och vi pratade påskpynt och traditioner. Jag är ju ganska så traditionell när det kommer till påsk och jul och tycker om att pynta.
Hann dock inte "pyntstyla" hemmet sådär jättemycket men lite påskbilder blev det :)
~~~~~~
Just det, häromdagen tog jag lite bilder på några doppresenter..här kommer dom!
Superfina speldosor fick vi från Marcus farbror och faster.
Medans Elsa fick ett klassiskt guldhjärta av mormor fick Harry en läcker steamliner
Av några goda vänner fick vi denna anka och en giraff från Brio, kanonfina!
Syster yster med familj gav dom blandannat detta fina barbapappa tåg.
Det var lite av godbitarna, dom fick såklart massor mer fina grejer, men det här var det som stod framme när jag skulle fota glad påsk skylten :-)
~~~~~~~
Nu ska jag se om jag antingen sitta kvar här i sköna fotöljen och slösurfa, eller gå och lägga in en maskin tvätt....hmmm svårt val :-)
Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej,du har de ju så jättefint.Du gör helt rätt njut av ledigheten.De gjorde jag när jag va hemma.Så härligt,särskilt på våren sommaren.Gillar din blogg,så jag lägger in en länk från mig till dig :)Kram Anna.

2012-03-22 @ 13:03:08
URL: http://krighanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0