8 månader

Hej Vänner!
Igår fyllde mina små guldklimpar (som min 93-åriga farmor kallar dom) 8 månader. Dom växer så det knakar!
Storebror Hary är numer 68 cm lång och väger 7350 g. Elsa är 66,5 och väger 7300. Dom är väl inga jättar direkt, men vi tycker såklart att dom växer så man knappt hinner med. Vad tog våra små bebisar vägen??
Så här såg dom ut för 8 månader sen.
Och så här såg dom ut i går på sin 8 månaders dag.
~~~~~~
Inredningmässigt händer det ingenting här hemma. Det hinns helt enkelt inte med. Barnens rum måste vi snart ta tag i, det blir kanske på semestern. Har spraymålat en lampfot gul och funderar på denna skärmen till.
Jag håller även på att göra lite wallies. tänkte ev göra en liten djurparad. Hmmm det kanske jag har sagt förr?
Har dock iallfall inte kommit så långt.
Har en hel del kvar att göra. Får se när jag får lust :)
~~~~~~
Övrigt så verkar det som att jag har klarat min kurs i Knowledge Management. Har en grön bock efter alla inlämngsuppgifter :)   Så nu tar jag sommarlov och i höst blir det inge plugg. Lär ha fullt upp ändå :)
Nu ska jag slökolla på fotboll, äta godis och dricka en kall öl till.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Hjälp vad tiden går fort, att Harry & Elsa redan har hunnit bli 8månader. De växer så det knakar ;-) Hur som helst så är de så gulliga!



jag gillar inte heller velourbyxorna från Lindex, är precis som du säger att allt fastnar på de. Så vi kör med leggings därifrån de sitter perfekt på Cornelia.



PoP har ju hur mycket fint som helst, jag ska ha lite is i magen och vänta lite till så kanske man kan köpa lite mer då de sänker priserna ytterligare.



2012-06-17 @ 14:58:25
URL: http://lillaunderbarn.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis i efterskott på deras 8-månaders dag:) Så fina dom är! Älskar lampskärmen och wallisarna ser jättefina ut! Ha en skön söndag, kramar emma

2012-06-17 @ 16:05:52
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com
Postat av: Sara - Thaison

Asså Harry och Elsa är ju hur söta som helst.
Så charmiga :)

Hoppas allt är bra med dig?

2012-06-27 @ 06:53:20
URL: http://sara-thaison.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0